Noget der kan holde på vand/vandbeholder

Hej Allesammen,

jeg skal igang med et projekt til min skoles årsudstilling, hvor jeg har brug for en vandbeholder, som er ca. 1,5 m. lang og 1 m. bred.

Først tænkte jeg på at bygge et akvarium af glas, men kunne kun finde 'guides' til under 50 l. vand.

Beholderen skal være fyldt op med vand, hvor der vil være nogle ting på bunden, som evt. skal lyses op (så det er lige meget, om materialet er gennemsigtigt).

Er der nogle af jer der har nogle idéer til hvordan det kan laves/findes billigt? Mit budget er på 500-600 kr max.

Jeg har mulighed for at lave noget i glasfiber; har tænkt på akryl og glas, men tror hurtigt det løber op- eller om jeg skal finde en trækasse, som jeg dækker til med plastpose og fylder vand i. Jeg har også kigget på krukker, men har ikke kunnet finde noget, der var stort nok (det behøver dog ikke være firkantet).
Vandet skal helst kunne holde i 3 uger.

Alle forslag modtages med kyshånd 
Kh. Sofia 


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lav du dig en trækasse med en foring af en kraftig plastik. Billigt enkelt og let at bortskaffe efter brug.
Hvor dybt skal vandet være?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Bah
Jeg syntes jeg er begyndt at lave flere og flere stave og tanke bøffer når jeg skriver. tror den der ordbog ikke er en hjælp men en ulempe. Jeg bliver for doven.

Jacob
Annonce
Jeg tror faktisk at Sofi-A har tabt interessen for den bold hun smed i luften.
Tak for svarene!
Jeg endte dog med at købe et firkantet oppusteligt bassin, hvilket ændrede lidt på det hele.

- og man kan da sikkert leje vand- jeg er sikker på det er det nye for år 2013
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis