Så er der nyt. Desværre ikke voldsomt godt nyt..
Jeg startede med at dreje nøglen til tænding og lade den stå der 1 minuts tid for at sikre mig alt der kunne/skulle pumpes, også var blevet det. Efter 1 minut startede jeg motoren, men efter 4 sekunder standsede motoren igen. Problemet altså ikke løst.
Jeg forsøgte at give låsen kontaktrens, men igen uden held, det samme problem optræder stadig når jeg forsøger at starte motoren.
Da jeg skulle give låsen kontaktrens fjernede jeg de omkringsiddende plast-afdækninger for at komme ordentligt til. Der sidder en sort plastik-ring uden om selve tændingslåsen, hvor der går en ledning fra ned til relæerne ved sikringerne, mit bedste bud er at det er start-spærren jeg har fat i. Nogen som kan bekræfte dette?
Chr. : Jeg vil kigge nærmere på det. Jeg skal have fat i en haynes bog eller noget i den stil, som jeg kigger på det nu kan jeg kun se en masse relæer navngivet ved tal, det er svært at holde styr på hvad der er hvad og vide om de trækker på de rigtige tidspunkter. Og sidst om de er NO eller NC
Men jeg vil kigge nærmere på det, for jeg er ved at være ret sikker på det er et elektrisk problem.
Hvis det nu er start-spærren som giver alle de problemer jeg har, har jeg så mulighed for at lave en "snyde"-start ved at dreje en kode med nøglen? Så man ligesom "forbi-kobler" start-spærren. Kan den evt. afmonteres?
I skal alle sammen have tak for at i gider tage jer tid og hjælpe med det her, jeg står virkelig med håret i postkassen.