Udlejning af hus, nogle råd/ideer.

Hej alle LDS'er.

Jeg og konen har snakket om måske at udleje vore bolig(hus) og flytte tættere på hendes uddannelses sted da det vil lette alt med børn, transport osv. :-)

Men kunne godt tænke mig at vide om der er nogen steder man kan se hvad man evt. maks må forlange pr. kvadratmeter og hvilke udgifter/omkostninger der ved det, så man kan sammenligne med om det kan betale sg i forhold til at skulle sælge fx. Vil jo helst beholde huset, men skal jo ej heller være en underskuds forretning. :-)

Håber nogen har nogle gode råd/links.

MVh Dennis

Ps, har læst at man skal kigge i sit nærområde i forhold til m2 pris ved udlejning, men kan jeg sammenligne både lejlighedernes m2 pris og husenes m2 pris, eller kan jeg kun bruge husene som udgangspunkt?


FamilieFar til 3, ægtemand og husejer. :-)

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke med hensyn til priser, - men vil anbefale at I får advokathjælp til at udforme lejekontrakten (fra en advokat, som VED noget det).
Der er uhyggelig mange faldgruber i forbindelse med udleje af en bolig, - det er der mange, som er kommet i klemme med, når de lige troede at de havde lavet en tidsbegrænset lejeaftale, - men hvor juraen alligevel ikke var på plads.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis