Køb af multicutter


Jeg har besluttet mig for at anskaffe en multicutter. Problemet er bare hvilken . Jeg mangler lidt overblikket over hvad der findes på markedet.
Så jeg er interesseret i at høre, hvad i kan anbefale. Egne erfaringer og vurderinger af:

  • Pris
  • Ydelse
  • Udvalg af værktøj
  • Pris på værktøj
  • Akku vs. ledning
  • Holdbarhed
  • øvrige
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kan ikke blive andet end fein multicutter.
der fåes med batteri eller kabel udgave.du kan se den i www.fein.dk
Det afhænger jo lidt af hvad du skal bruge den til.
Skal du bruge den dagligt vil jeg sige en Fein. er det kun en gang i mellem virker en Bosch PMF 180 fint, og til en noget anden pris. Der kan man også få meget udstyr til. Har selv sådan en og til mit behov er det rigeligt. En Fein ville være kker at have, men også overkill.

Jeg skal have fjernet alle fugerne omkring mine vinduer og have sat alu glasbundlister i mine vinduer (sprossede vinduer, så det er mange lister der skal kortes af) til at starte med :-)

AEG laver et akku multitool. Nogen erfaringer?
godtnok har jeg en af multicut fra gop 10.8v blå bosch
en af de gode med batteri.
de har en i kabel version. af blå multicut multi cut.
og har prøvet at holde en fein multi cut. i buttikken
en lægger sag.

men til denne opgave er en kabel version bedst til joppet i murstøv.
og slipper du for "huller" af batteri opladninger.
bortset fra værktøjs skift.!
Annonce
Fein er kun til proffer, maskinen er dyr, og tilbehør og klinger koster en bondegård. Personligt ville jeg aldrig vælge andet end Fein, men jeg er også miljøskadet, og jeg bruger den meget. Til hobbybrug er en Bosch eller lign. et bedre valg, hvis man skal have noget for pengene.

http://www.lyrk.dk

Prøver lige igen:

Nogen der har erfaring med denne -
http://www.aeg-powertools.dk/news/sav-skrab-slib-skru-og-s%C3%B8m-med-aeg%E2%80%99s-12-volt-multiv%C3%A6rkt%C3%B8j-med-udskifteligt-hoved
Nope.. Men jeg har erfaringer med denne her..

Den er kraftfuld og man kan ikke mærke vibrationer ret meget.. Den støjer heller ikke overdrevet meget. 

Men jeg kan godt se det smarte i at kunne skifte mellem de forskellige enheder til værktøjet..

Jeg kunne bare godt være lidt nervøs for at efter brug at det bliver noget skidt med tiden, det bliver løst eller lignende..

Mvh Mærsk

Hvis du vil have en super maskine så køb mærket fein, alternativt kan du købe det billegere alternativ til ca. 500 kr fra ferm, som scorer godt i gørdetsel.dk test af multicuttere.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


fein er det der holder og kan det hele de andre mærker er stadig nye inden for det så hvis du ænsker en der holder så tag den du kan finne dem brugt tit på nette til billiger penge
har selv 2 fein og en bocsh på batt.
en fein er og blive den bedst og bruger den tit
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis