Stole ?

Hejsa

Efter en grunding oprydning hos mormor har vi fundet et par stole i kælderen. Er der nogen der kan fortælle os hvad stolene hedder eller evt. hvem der lavede dem?

Der er ikke tale om designer møbler og de har sikkert ikke værd for andre end os selv, som synes at det er lidt sjovt, at have mormors gamle stole stående i stuen.

Som man kan se på billedet trænger de også til en kærlig hånd (tip modtages gerne ). Hynderne har fået fugt og er mugne, så der skal helt sikkert investeres i nogle nye før de kommer ind i stuen. 

Mvh.
Mads R.H.

Billede her: http://dl.dropbox.com/u/175241/stole.jpg

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til de nysgerrige kan jeg fortælle, at jeg har fået at vide at stolene hedder cigarstole - eller er kopier heraf.

Jeg har også snakket med en møbelpolstre og i ægte læder koster fire nye hynder kr. 8500,- 



 

8500 for fire nye hynder!? Gad vide hvad møbelpolsteren så selv tjener på det.

Rookie der forsøger at lave tingene selv, har en hobby-side om kaffe, kaffemaskiner, espressomaskiner og lignende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har haft sådan nogle stole - og en to-personers sofa. Det er Teak, ikke ?

Mine var også arvet - jeg vil tro de er fra 1950 - erne

Jeg malede mine og købte nogle bløde hynder ( puder ) med knapper - vist nok i JYSK - de kan sikkert fås i den størrelse der passer endnu i flere forskellige dessiner.

Mine er for længst røget på genbrugspladsen ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også