Utæt Bundvendtil i badeværelse

Heej

Ja det er sikkert ikke førstegang i får dette spørgsmål, men håber i vil hjælpe alligevel.
Jeg har sat nyt bundventil i min håndvask (Skumring mellem bundventil og vask, konisk gummiring på bagsiden med skive og møtrik).
Jeg har så en afgangsstok lige efter der er spændt på med en omløber. Jeg har så en konisk nylonring mellem afgangsstokken og mit bundventil. Men det er ikke tæt....

Hvad har jeg glemt?!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så har jeg måske fundet fejlen. Vandet kommet fra den koniske gummipakning der sidder mellem vasken og møtrikken. Derfor har jeg en mistanke om at det er min skumring(pakning) der ikke holder tæt. Burde jeg ikke kunne skifte den ud med noget sanitets-kit?
jeg er selv vvs'er og bruger aldrig de skumringe, jeg bruger altid sanitets kit. når du så spænder møtrikken så kommer de overskydende kit op mellem vask og bundventil dette kan fjernes med en hobbykniv, som du kører rundt mellem vask og bundventil.

Let's keep it hardcore and stay loyal
Hej Tommypdk

Jeg har skiftet skumringen med sanitetskit og lagt en pølse sanitetskit mellem møtrik og den coniske gummipakning under vasken. Så nu er den tæt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis