Termostof


Hej vi har en masse termostof vi gerne vil af med jeg har fået at vi at nypris er ca 75 kr pr meter vi skal af med det så kom med et bud der er masser både i grøn og blå har været brugt til maskot arbejdstøj.

Kom men nogle bud har en ide om ca 50 kr pr meter.

Der er også mønstre til alt muligt arbejdstøj

Stoffet fejler intet og har lagt inde

mvh Peter






Hej vi har en masse termostof vi gerne vil af med... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af lotte79 på 05 nov 2013 16:40
hej jeg vil gerne købe noget af dit termostof, der skal helst være stof på begge sider.
mvh lise lotte
Hej Lotte.
Og velkommen på LDS.
Det er mere end et år siden at det thermostof var til salg ! Hvis du ser oppe i venstre hjørne af tråden kan du se at tråden er startet i april 2012

Skrevet af ppwj på 21-04-2012 08:34

Hej vi har en masse termostof vi gerne vil af med jeg har fået at vi at nypris er ca 75 kr pr meter vi skal af med det så kom med et bud der er masser både i grøn og blå har været brugt til maskot arbejdstøj.

Kom men nogle bud har en ide om ca 50 kr pr meter.

Der er også mønstre til alt muligt arbejdstøj

Stoffet fejler intet og har lagt inde

mvh Peter





Hej Peter har du mere termostof i grøn er interreseret i 5 mtr

Hilsen Frank Stampe

 

 

Som skrevet ovenfor er det en gammel tråd. Desuden kan jeg se at Peter kun har været på LDS den ene gang. Det er så tvivls om han ser din henvendelse.
Den eneste chance du har er med en PB (privat besked) Du klikker på Kuvert ikon ved hans navn, og skriver en besked der, så kommer din henvendelse til ham som mail. Det forudsætter så at hans mail adresse stadig virker. Held og lykke

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis