Sørgeligt men sandt...

Jeg skulle bruge lidt ledninger til mit mediecenter og søgte på computer i Svendborg og fandt ud af at denne butik er lukket... takker være kommunen.. 

www.pcblaa.dk/ 

Læs selv, det tager kun et minut.. 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville nu nok ikke have haft så stor tillid til en type, som formentlig har siddet skævt på potten som ganske spæd.
At den gode mand har vist tillid til det unge menneske skal dog ikke ligge ham til last.
Forbandet sag!

Med venlig hilsen
ktm

Det er vel også lidt en advarsel til andre....

Kommuner har en flosset moral - og man skal passe på med aftaler der ikke er på skrift..

Svendborg

Ikke alene kommuner, men stort set alle off. institutioner, skat.dk især!
Og er det noget, hvor pålitikere er indblandet, skal man altid regne med det allerværste!

Med venlig hilsen
ktm

Fyren var i praktik i 2005, og firmaet gik konkurs i 2010, så det har varet længe inden tyverierne fik effekt.

Men derfor er det uforståeligt at kommunen ikke mener at have noget ansvar.

Men København er åbenbart heller ikke ansvarlig for deres broer.
Annonce
Jeg blev også noget forbandet, da jeg hørte om den sag.
PC-Blå var en rigtig god butik med god service og rigtig betjening. Både gamle Fru Larsen og den unge nørd fik superhjælp til at vælge det rigtige grej. De kunne have snydt min svigermor så vandet drev, da hun selv på egen hånd ville købe en PC, men hun kom hjem med noget der var lige til hendes behov og til en god pris.

En helt igennem trist historie.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Mon ikke det bare er en dårlig undskyldning som den forhenværende ejer af computerforretningen finder?

Som jeg ser det er det fem - seks år siden at tyverierne til en værdi af kr. 140.000,- fandt sted. Der må have været noget andet galt, hvis det så lang tid efter kan få butikken til at bukke under... Come on!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ved jeg ikke om man skal udtale sig om, når ikke man har set regnskaber..
Hvis det er/var en forretning der lige løb rundt og alle fik deres løn og leverandører blev betalt og så var der ikke ret meget mere tilbage at gøre godt med, så kan 140.000 virkelig godt gøre ondt...

Svendborg

Sagen handler om at man påteger sig et socialt ansvar og får utak for det.
At man åbenbart ikke kan regne med hverken de offentlige tilsagn/udsagn eller at de vedstår deres ansvar.
Og om en mand, der driver en lille butik, der har tilfredse kunder og en lille håndfuld ansatte i sit brød, som nu skal miste alt og på overførselsindkomst fordi han påtog sig sin del af samfundsansvaret og måske var lidt naiv.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis