Asko opvaskemaskine suger kun vand ind...

Hej

Min asko vølund D 3235-1 Type dw 20.3 opvaskemaskine virker desværre ikke mere. Den starter fint med at tage vand ind og klik - så stopper den men den summer lidt også spytter den vandet ud igen og starter for fra.Den varmer også vandet. Jeg har renset og rent gjort maskinen - så der sidder ikke noget emne fast noget sted.

Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen med maskinen og i så fald hvad det vil koste at få lavet?

God dag

/Martin
Hej Min asko vølund D 3235-1 Type dw 20.3... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
wow den koster en del den print plade. Hvis det er den der er i stykker - så lugter det af en ny maskine - desværre.
ja print er dyrt til sådan noget men tjek lige flowmeteret  ved vandventilen først vil tro at det er den der laver numre

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Tusinde tak for rådne. Jeg vil skille maskinen ad og rense og tjekke stikket. Tak endnu engang.
det er faktisk lidt ærgerligt for hvis det er sådan en maskine som jeg tror det er så smed jeg en magen til ud for 14 dage siden

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Annonce
Jeg havde hørt at asko vølund lavede nogle gode maskiner der kunne holde mange år. Men 4 år....er lidt skuffet. Min sviger mor har haft hendes i 22 år - uden rep.! Det er da drømme senariet.

Hvor gammel blev din maskine?
det var ikke min maskine det var en der skulle have været rep men det blev for dyrt.Jeg vil tro at den var 5-6 år
asko lover jo 8000-10000 timer på deres maskiner men så skal man hvis osse tælle de timer med som den ikke køre for så længe holder de slet ikke.Jeg kunne personligt aldrig finde på at købe et asko produkt da man efter min menig betaler utrolig meget for navnet.

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis