Mistet internetforbindelse.

Hej alle sammen.Jeg håber der er een her på Forum der kan hjælpe med et pc-problem.Under sletning af nogle spilprogrammer mistede jeg pludselig internetforbindelsen og det har ikke siden været muligt at genoprette den.Vi har 3 pc-ere på den samme router (kabelforbindelse) og de andre 2 har fortsat forbindelse til nettet.Jeg er åben for alle forslag og håber een kan hjælpe.

Med venlig hilsen,Leif , Esbjerg.

Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen..............

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som alle fornuftige menesker har du selvfølgelig lavet en bacup cd. til at rette op på den slags Så du kan genindstalere dit styresystem mm.
Som Henrik siger, så kan det være en god ide at prøve at sætte dit kabel i en af de andre pc'er som stadig har forbindelse for at se, om pc'en så mister forbindelsen. Gør den det, så har du en kabelfejl og skal have skiftet dit netværkskabel. Virker det stadig i en anden pc, så skal du nok have set på din netværksopsætning. Du kan også vælge at prøve at søge på om de spilprogrammer, du afinstallerede kan finde på at lave ondskabsfulde ændringer på pc'en når man afinstallerer. Hvis det er tilfældet kan man ofte finde løsningen på nettet også.

/Inger

Nu skriver du ikke noget om, hvilket styresystem det drejer sig om. Men du kunne jo prøve at gå ind i Netværk og derfra vælge Netværk og delingscenter. Der kan du evt. oprette forbindelse ved hjælp af Opret ny forbindelse eller nyt netværk. 
Hvis du har et gendannelsespunkt, som ligger før sidste rettelse/installation af programmer, kan du også prøve at gendanne din computer derfra. Det skulle ikke være nødvendig at gendanne computerens styresystem, som det er foreslået i et andet svar.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis