Granitfliser udendørs på beton og hvad så?

hej jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig vedrørende granitfliser der skal lægges udendørs på beton. Mit spørgsmål går ud på at det skal gøres så billigt som muligt og der har jeg tænkt på at lave en blanding der indeholder sand og cement med lidt fliselim i. Jeg har tænkt på at gøre det, da udelukkende fliselim bliver kanon dyrt (199 for 25 kg). jeg har også tænkt på at når frosten kommer skal det jo helst være sådan at de ikke springer når der er minus grader. En god fugemasse skal der også bruges så vandet ikke trænger ned under fliserne om vinteren og de flækker når det fryser. mvh Simon 
hej jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Sitting Bull på 17 apr 2012 14:28
Jeg kan slet ikke forstå at du kan finde på at lægge fliser i andet end regulært fliseklæb, beregnet til udendørs anvendelse.
En 20-30 kr pr. m2 er vel ikke meget?

Her må jeg altså give siddende Tyr ret, For hvorfor experimentere med noget som ingen har gjort før med held. Den blandning jeg foreslår dig vil muligvis blive lige så dyr som den ægte vare. Og hvis det kun handler om under 50 kr. pr. m2 så er det godt nok i den billige ende af skalaen.

Er der nogen forslag til en Go fuge? Og så tror jeg at jeg vil bruge frostsikker fleksibel fliseklæb.
Hejsa
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis