Tråden er låst

teologiske bøger bortgives

Som angivelse af, hvad det drejer sig om, kan jeg nævne Kittel og Nestle med tilbehør. Teologer ved, hvad det er, og vordende teologer opdager det snart. Også hvor dyre, de er. Mine bøger er pæne.
Postnummeret er 8260 Århus
Som angivelse af, hvad det drejer sig om, kan jeg... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget problem at skaffe jomfruerne. thi gud er almægtig. Men antallet virker foruroligende. De vil være mange om én, og derfor kan jeg jeg bedre forstå det som en straf. Et eller andet sted må der være sket en misforståelse i den skriftlige overlevering.
Står der skrevet noget sted, at alle jomfruerne er kvinder ?

Eller er det bare en lille diskret overraskelse når man ankommer?

PS: Hvis gud var en kvinde, ville hun så ikke hedde Gudrun ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
@ Henrik.  Du mener det kan være unge drenge fyldt med bumser?
Der fik du ødelagt den illusion, jeg har gået med i 65 år!
Så tror jeg ikke, jeg vil konvertere alligevel.
Så er det måske alligevel bedre at høre på harpespil, siddende på en lyserød sky. Måske der kommer en sød engel forbi??

Med venlig hilsen
ktm

Harpespil  
Så tror jeg hellere jeg vil i ned kælderetagen, selvom det må betyde at der bliver lidt røget...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har ellers hørt at det ikke lige er stedet. Der var en der valgte under afdelingen, for han syntes det var lige sagen, der røg de store cigarer og der var øl i stride strømme. Eneste minus var at de stod i lort til livet. men han blev indstaleret fik et krus øl og en stor cigar, fem minutter efter blev der sagt. Så er pausen forbi, alle skal stå på hænder igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis