Samsung dårligt trådløs netforb. og afsp.af billeder og video

Hej

Mitte i februar i år købte jeg et nyt Samsung 46” Smart TV i 8005 serien. Man skulle kunne gå trådløs på nettet og via USB portene skulle der kunne afspilles, billeder videoklip samt videofilm.

Jeg har bare det proplem at den meget sjælden kan gå på nettet uden at jeg skal gå igennem hele opsætningen vær gange, den kan simpelthen ikke huske opsætningen. Vi har syv andre enheder i huset samt en hel del venner og bekende som kan bruge vores trådløs netværk, uden problemer.

Afspilning af billeder og videoklip er også meget mangelfuld, det går meget langsomt, nogen mapper kan den ikke vise, der mangler lyd, videoerne går pludseligt i stå. Har prøvet på mange andre TV og digitale bokse, der kører det fint og jeg har prøvet mange steller de seneste uger.

Er der nogen der ude der har samme proplem og har man eventuelt løsning på problemet.

MVH


 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmm, det lyder da vist lidt som en mandagsmodel? :-)

Har du hørt forhandleren om det?

Rookie der forsøger at lave tingene selv, har en hobby-side om kaffe, kaffemaskiner, espressomaskiner og lignende.
Nej Nej det er ikke nogen mandagsmodel, sådanne er de alle sammen, man kan ikke sige bestemt hvilken ruter der virker, hos nogen virker den ene hos en anden en anden, det er et lotterispil.
Det med mine bileder fra HDD, TVet kan kun administrere 64 GB, men det står ingen steder. Så efter tre monader tåg de Tvet tilbage. Så nu er den sag afsluttet.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis