Aeg køleskab med vanddispenser i lågen

Hej

Jeg har et fire år gammelt Aeg køleskab med vanddispenser i lågen, jeg har siden jeg købte skabet at trykket på vandet var meget lavt, med acceptere dog dette. har mange gange fortrudt vi købte et skab med denne "gadget" da vi stort set ikke bruger det.
Jeg har nu, gennem en kammerat, fundet ud af at det er et generelt problem på disse skab, selv de helt nye, pumpen virker simple hen ikke ved levering eller går istykker efter meget godt tids bruge.

Er der andre der kende til dette, vil jeg gerne høre om det. I et skab der virker efter hensigten kan man høre pumpen "summe" når man tager vand.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har et LG som er 2 år gammelt(med dispenser) og det fungere fint.
Jeg bruger dog ikke vand delen så meget da jeg bare tager is og tager vand fra hanen.
Pumpen larmer en del og trykket er ikke som i hanen, men det skal man jo heller ikke forvente når det bliver pumpet.

it is better to burn out than to fade away
jeg er sikker på at det er bevidst at der ikke er så meget tryk på - dit skab skal nå at køle vandet ned og derfor har de sat begrænsning på gennemstrømshastigheden.

Den pumpe du kan høre er ikke en vand pumpe, men en kompressor som køler vandet ned.

jeg kan naturligvis tage fejl da jeg ikke er hverken køle ekspert eller amerikaner køleskabs ejer
Jeg tror altid at den pumpe vil larme en del.
Men jeg bruger også kun den feature med isterningerne, og så tager vandet fra hanen.
Hvis det er vand der skulle snige sig i glasset 
Det tog os lang tid at finde et ordentligt stort køleskab, Amerikaner-like, UDEN is og vand.....
Men det lykkedes heldigvis. Koldt vand har vi rigeligt af i vandhanen. og isterninger bruger vi ikke.
Min erfaring er, at man skal bruge uforholdsmæssig meget tid på rengøring af sådan en vandforsyning.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Vi har et ligende problem med AEG SANTO.Denne har altid siden vi anskaffede os dette køleskab for ca 4 år siden . Den står bare og summer, og giver ikke vand , har chekke tilgangs trykket og skiftet filter, har chekket magnet ventil bag vand udtaget . Denne model har også fået skiftet kompressor for ca 6 mdr.

er der nogle som har løsnings forslag ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis