Problemer med havetraktoren

Hej

Nu skal jeg gerne have slået min græsplæne og så driller min Murray havetraktor selvfølgelig, jeg har skiftet trækrem på den og her kommer det første problem allerede selvom jeg trykker koblingen i bund så kører den stadigvæk når den står i gear og det hjul som løsner remmen når jeg trykker koblingen i bund kan ikke gå længere ud til siden så den kan vel ikke blive løsere? mit andet problem er at lige pludselig vil havetraktoren ikke starte mere, havde haft gang i den og stillede den af og da jeg skulle starte den igen ville den ikke, jeg har haft tændrøret ude og det er helt sort, går ud fra at det nok er olie, prøvede at starte den uden tændrør og da skød den benzin ud hvor tændrøret sidder normalt men det der kom ud var også helt sort, er det en pakning der måske er gået?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med disse 2 problemer og evt har nogle bud om hvad jeg kan gøre.

mvh. Brian
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om du har fået en forkert rem.
Har du haft plænetraktoren vendt rundt på siden, da du skiftede remmen, så kan der være løbet olie ind i cylinderen.mvh jens
Hej igen

Ja må prøve at pille remmen af og tjekke med den gamle og se om det er samme længde.

Den har ikke været rundt på siden, men pillede karburatoren af da den pludselig begyndte at lække med benzin ud af karburatoren, tror svømmeren havde sat sig for cylinderen var fyldt med benzin og det samme var udstødningen og der var masser af skidt i karburatoren så nu skal jeg have pustet det hele rent igen og prøvet at samle den og se om det har hjulpet.
Prøv også lige at tjekke om din motorolie er fyldt op med benzin...
Mvh. Andreas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis