VVS gør-det-selv undersøgelse

Kære lav-det-selv folk

Som afsluttende opgave på en uddannelse i marketing har vi sat os for, at undersøge den danske befolknings opfattelse af gør-det-selv arbejde i forbindelse med VVS opgaver. Derfor ønsker vi svar fra personer der både udfører gør-det-selv og dem der ikke udfører gør-det-selv.

Formålet er, at undersøge hvorledes VVS-markedet bedst muligt understøtter behov for boligforbedringer hos danskere, der enten ønsker at udføre gør-det-selv arbejde, eller betale for professionelle håndværkere.

Din deltagelse er 100 % anonym, og end ikke vi kan se hvem der har svaret hvad.

Du kan se de foreløbige resultater efter af have afsluttet skemaet. De endelige resultater af undersøgelsen offentliggøres via et link på denne side/i denne tråd d. 30. april.

Følg venligst dette link: https://www.surveymonkey.com/s/Goer_Det_Selv

Har du spørgsmål kan du kontakte os på: [email protected]

De bedste hilsner

Jesper og Michael

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
"...........hvorledes VVS-markedet bedst muligt understøtter behov for boligforbedringer hos danskere."

Besynderligt sprogbrug!!!

Skal jeg opfatte VVS-markedet som en slags fond eller institution der har til formål at understøtte behovene for boligforbedringer hos danskerne?

På samme måde som salget af julemærker har til formål at understøtte behovet for Julemærkehjem for danskernes overvægtige børn!

Mon det ikke burde hedde:

..........hvorledes VVS-markedet optimerer salget af VVS-produkter for(til) boligforbedringer hos danskere.

Det er vist alm sprogbrug i salgsfremme situationer, her ønsket om deltagelse i/input til et projekt.

Når man møder en sælger er der ofte ikke grænser for hvad hans produkt/service kan gøre af underværker for dig – uanset om du har brug for det eller ej.

De to herrer har naturligvis fået deres input – rigtig god fornøjelse med projektet.


 

Det er vist alm sprogbrug i salgsfremme situationer, her ønsket om deltagelse i/input til et projekt.

Når man møder en sælger er der ofte ikke grænser for hvad hans produkt/service kan gøre af underværker for dig – uanset om du har brug for det eller ej.

De to herrer har naturligvis fået deres input – rigtig god fornøjelse med projektet.


Det kan da godt være, er det er almindelig sprogbrug i salgssituationer, men det er stadig noget sludder. Når jeg møder den slags hurtigtsnakkende sælgere, som lirer en salgstale af i lynhurtigt tempo og taler til mig, som havde vi kendt hinanden i mange år, plejer jeg gerne at bede dem komme til sagen inden jeg lægger røret på.

De to herrer har naturligvis fået deres input – rigtig god fornøjelse med projektet.




fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis