Haster: Erfaring med "Point" hvidevarer søges?

Hej folkens,

jeg vil gerne bestille mine hvidevarer til mit hus i morgen

Har fundet nogle gode produkter (Voss induktion, Voss-electrolux ovn, Siemens opvasker, Bosch køleskab) og fået tilbud hos elgiganten 14.984 inkl. fragt.

 Skulle så lige prøve den lokale El shop her i eftermiddag. Han matchede prisen. Men det sku så være en "Point PIF 600 a2) induktions kogeplade og en Point ovn.

Jeg har aldrig hørt om mærket før. Og jeg føler mig derfor ikke så tryg ved det.

Er der nogen af jer der har erfaringer med dem? Eller har flere oplysninger, om hvilken fabrik der laver dem osv?

Fordelen ved ovnen var , sagde sælger, at Point ovnen var med "rigtig" varmluftovn til forskel fra den Voss IEL 6000RF vi har fået tilbud på.
  Desuden skulle Point induktionskogepladen være førende på markedet rent teknisk, hvorimod den induktion jeg har fået tilbud på (Voss DIK 2461UR) er en ældre generation.

Hvad ville i vælge???



PFT
Hej folkens, jeg vil gerne bestille mine... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Voss er jo bare et brand som Electrolux har bibeholdt af hensyn til det danske marked. For mange danskere står det for kvalitet så det sælger sig på navnet. I virkeligheden er Voss produkterne jo identiske med Electrolux, AEG, Husquana + flere andre brands koncernen ejer.
Mit råd vil også altid være at gå til den lokale hvidevareforhandler, og snak med ham. Ofte er hans priser lige så gode som diverse onlineshops, og hos ham kan man som regel få en ordentlig vejledning - det kan man ikke altid på nettet.
Der ud over er jeg af den filosofi, at hvis vi alle bare lader os rådgive i fysiske butikker og så køber på nettet, så vil vi før eller siden få problemer med at få råd og vejledning, for de fysiske butikker vil forsvinde i enten lukninger eller konkurser
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej

Vi overvejer også at købe en Point ovn og kogeplade, vi gør det nok også
Vi skal have det hele ovn-kogeplade-emhætte-fryser-køleskab og microbølge ovn.
Køber det hos en lokal hvidevare mand jeg kender og ved at han ikke vil sælge mig
noget dårligt og han fortæller os ærligt om de mærker han har.
Det er kun fordi jeg stoler på at ham at jeg vil købe point for kender det heller ikke.
Han siger det er fransk og at de vil ind på det danske marked og at han synes det er
et godt produkt som er billigere end andet i samme klasse.

Hilsen Jan
Jeg har ingen erfaringer med Point, men hvorfor hører du ikke en anden forhandler af hvidevarer? Selvom du ikke køber hos dem, kan de jo godt rådgive dig lidt

Prøv f.eks. at kontakte lavpriskoekken der sælger hvidevarer. Jeg har støt på dem flere gange på trustpilot når jeg har tjekke firmaer og de har rigtig flotte anmeldelser.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis