Haster: Erfaring med "Point" hvidevarer søges?

Hej folkens,

jeg vil gerne bestille mine hvidevarer til mit hus i morgen

Har fundet nogle gode produkter (Voss induktion, Voss-electrolux ovn, Siemens opvasker, Bosch køleskab) og fået tilbud hos elgiganten 14.984 inkl. fragt.

 Skulle så lige prøve den lokale El shop her i eftermiddag. Han matchede prisen. Men det sku så være en "Point PIF 600 a2) induktions kogeplade og en Point ovn.

Jeg har aldrig hørt om mærket før. Og jeg føler mig derfor ikke så tryg ved det.

Er der nogen af jer der har erfaringer med dem? Eller har flere oplysninger, om hvilken fabrik der laver dem osv?

Fordelen ved ovnen var , sagde sælger, at Point ovnen var med "rigtig" varmluftovn til forskel fra den Voss IEL 6000RF vi har fået tilbud på.
  Desuden skulle Point induktionskogepladen være førende på markedet rent teknisk, hvorimod den induktion jeg har fået tilbud på (Voss DIK 2461UR) er en ældre generation.

Hvad ville i vælge???



PFT
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ups.

Spartel, ombyg, hammer og mal mig ihjel. Den sku jo ha været under hårde hvidevarer...
Arbejder i Elgiganten så er måske lidt farvet, men har aldrig hørt om "point" hvidevarer og det eneste man kan google sig til er at det er witt hvidevarer der står for service men intet om hvem der laver det, ingen hjemmeside med info, ikke engang en importør kan man finde..

Men siden det jo er den lokale el shop du i tilfælde af reklamation vil have en reklamation imod og ikke leverandøren er det jo hans problem og ikke dit hvis det ikke fungere som det skal .

Mht. Kvaliteten ville jeg nok tvivle på at det er ligeså godt som voss.

Når de 2 ting er "noname" vil jeg klart mene at du skal have det billigere end Elgigantens tilbud og ikke "bare" match på prisen.

Men hvis de kan fåes til en ordentlig pris, og de føles okay at bruge osv. lyder det jo som et godt tilbud, hvis du har mere tillid til ham, ifb. Reklamationer.
Evt. Tag tilbuddet tilbage til Elgiganten kan være de kender point i hvidevarer afdelingen så du kan høre begge sider, da det jo er klart at den lokale el shop taler for hans varer og elgiganten vil tale for deres varer, men jo mere info jo bedre .

- Dennis.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Fint at støtte den lokale el-mand. Men ville selv til enhver tid vælge et af mærkevarerne og meget gerne Voss-Electrolux frem for 'en kinøjser'. Så også + 1 til el-mutanten her fra.

/bjørn

Hvordan bliver man førende rent teknisk på markedet inden for induktionskogeplader? :-)

Den point induktionskogeplade kan ikke noget, som min 8 år gamle Siemens induktionskogeplade ikke kan...

Point, Candy, m.v. ville jeg holde mig langt fra.

Med den dårlige kvalitet alle hårde hvidevare er af i dag, ville jeg slet ikke turde købe noget no-name.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Mange tak for jeres svar.

Jeres meninger underbygger helt klart min mavefornemmelse. Og ja, hvorfor er det lige man ikke kan finde NOGEN SOM HELST informationer om Point hvidevarer på nettet. Ja det er garanteret noget kinesisk wannabe som måske - måske ikke - fungerer om 5 år.

Så det blir nok elgiganten eller punkt 1 hvor jeg har fået samme varer en lille tand billigere.

Ps. hvem fanden finder på at lave hvidevarer med navnet Candy? Det er der da sku da ingen der gider købe...?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også