Brænde leveret i indkørsel

Hejhej.
Har flere gange set folk få leveret savet brænde i indkørslen af både traktor/anhænger og lastbil.
Så skal man bare selv kløve det..
Nogen der ved hvor man kan få sådan et læs ???
Bor i Horsens.

Tak og go dag.

The day you quit is the day you lose.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kend een der kender een, der kender en landmand med skov eller hegn. Alt. Henvend dig til nærmeste skovrider

Med mindre de selv har været i skoven for af fælde træet, og valgt af flække hjemme,,
og det skal jo køres hjem, om det så er foregået med traktor og vogn, eller lastbil,,,
Hvis det ik kunne være en mulighed,, ja så er der nok kun telefon bogen, og google tilbage, og som Uldal skriver skovfogden,
Der findes jo forskellige firmaer rundt omkring der sælger brænde. Der må helt sikkert også være noget i Jylland.

Jeg ved mine svigerforældre altid køber her http://www.gorslev.dk/ og får det leveret i en kæmpe bunke i indkørslen. Så er det ellers bare om at kløve og stable :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

www.acan.dk Han leverer brænde i Horsens

og de kan også http://www.tegnhojgaard.dk/

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Tak for de gode indlæg.
Har ikke bestilt brænde før, så aner ikke hvor stor mængde man plejer at bestille ??
Nogen der kan komme med et imput dér..

The day you quit is the day you lose.
Det kommer an på dit hus og hvor meget du skal opvarme med din brændeovn.

Jeg mener mine svigerforældre plejer at købe 5 - 6 skovrummeter og så har til et par år. De bor to mennesker i et hus fra 1988 på 100m2 og supplere med lidt varme via deres genvex-anlæg.

PS: de plejer at købe ASK eller EG.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis