Køb af vinduer og døre?

Hej.
Tiden er snart til nye vinduer i huset.
 Jeg har set at nogle anbefaler kpk eller outline. God pris, god kvalitet.
Andre synes at velfac er gode, tømmerhandlen anbefaler Hvidbjerg vinduer ?
Pt. giver rationel 25% rabat.

Tja, jeg synes at det er noget uoverskueligt. Jeg vil gerne have alu/træ vinduer. Måske med 3-lags glas.
Nu har jeg så kigget lidt på Danske Vinduer i Sunds. Synes at prisen på deres vinduer er i den billige ende. Men hvordan vurderes kvaliteten?

Jeg vil selvfølgelig gerne have det bedste produkt til prisen, men da de gerne skal sidde i huset de næste 30 år er prisen jo ikke alt afgørende.

Håber at der er en masse med gode råd og erfaringer.
 På forhånd tak.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det skal være træ/alu vinduer ville jeg selv gå efter Velfac eller Rationel . Jeg synes ikke nogle af de andre fabrikanter laver det særligt godt, selvom deres trævinduer er fine nok. Desværre findes Combivinduet ikke længere, men det havde været mit 3 valg. Danske vinduer kender jeg intet til. Prøv at lave en søgning på google, og ellers tage ud og se dem i en udstilling eller et prøvehus.

http://www.lyrk.dk
Ja, men det er nok rigtigt.
Danske vinduer tiltaler ved at man kan købe direkte på fabrikken, og skære fordyrende mellemled væk.
Men er der nogle der kender deres alu/træ produkter?
Hvis jeg skal en tur til fabrikken for at inspicere, er der så nogle specielle faldgrupper jeg skal være opmærksomme på? -eller er det bare det generelle kvalitetsindtryk ,-lak, beslag finish osv?
"skære fordyrende mellemled væk" Pladder!

Her i det grov-kapitalistiske samfund sælges ethvert vindue - og enhver vare iøvrigt - til den til enhver tid højest opnåelige pris.

Den såkaldte markedspris.

Og når "Danske Vinduer" har valgt at sælge direkte til slut-for-brugeren er det udtryk for et bevist valg af salgsstrategi. Fordi det er det mest profitable for producenten.

Resten af øvelsen går så ud på at overbevise den forudsætningsløse slut-for-bruger om at mellemled er værdiløse! 
Vær vis på det!



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis