havetraktor bocher 12 8920 07-04-2012 08:43 har en motor som tager vildt gas lige pludselig når jeg kører. det er en nyere motor model briggs stratton. Kan i hjælpe 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Blånegl 94 3000 07-04-2012 09:01 Har detsamme problem med min motorcykel, hvergang jeg er på motorvej.. ;-)) Spøg tilside.. Burde jo være et overskueligt problem.. Følg gaskablet.. Intet der bider eller skarpe knæk..? Benzin slanger..? Gas/choker spjæld.. Åbner og lukker som de skal..? (fjern luftfilteret.. Så kan du kan checke (sæt filter skruen i mens du prøver,- for skruehullet går ned til tanken og kan suge ekstra benzin op og ødelægge din test.. (hvis det er den type motor jeg tænker på.?))) Fandt du noget..? Virker det nu..? En klub der vil have sådan nogen som mig, som medlem.. Vil jeg dæl'me ikke være medlem af..!
bocher Trådstarter 12 8920 07-04-2012 09:48 hej og tak, vil prøve at kigge. det virker som om det er det spjæld som sidder i kaburator altså ikke choker men det andet bare lukker og så tager den gas. Fjeder er intakt og kan ikke se hvad det skulle være. Men tak vil lige pille lidt igen. Vedr. MC, så ja, men der er det jo lidt sjovere når det sker