pæn måde at få VM og TT op i højde?

en nem og billig måde at få vaskevaskinen og tørretrumbler op i højde?
Det skal ikke være noget fancy med dyre bryggersarragenmenter.

Jeg tænker selv på at tage et par H+H blokke og smide en bordplade oven på? så kan de stå der?

Men det er måske lige rustikt nok til damen, og løber også hurtigt op i kr for en god bordplade?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det slet ikke må koste noget så er det vel kun at hæve dem ved tankens kraft - alene.

Og hvis det må løbe lidt op så en tom ølflaske i hvert hjørne.

Og mon ikke du li'så godt kan inhente de fornødne anvisninger fra fruen - allerførst.

Så skal der nok være nogle her på siden der har nogle gode ideer.
Ikea har nogle køkkenskabselementer, som måler HxBxD 35x60x60 cm. 2 af dem, billigste låge på, stålben under, så de kan overleve lidt fugt på gulvet. Min erfaring er at de skal forankres til væggen, men beslagene er med.
Samlet pris er vist ikke over 500 kr, men det får du selv lov til at undersøge...  
  
Foto

MVH Leo

Tror du at de Ikea elementer kan tåle vand - overhovedet?
Spånplade med laminat er ikke ret vandfast, men vandet skal jo som udgangspunkt blive inde i maskinerne.
Jeg lavede det for godt et år siden, og indtil videre går det som du kan se fint.

MVH Leo

Annonce
Tror nu prisen alligevel kommer over de 500,- Leo...

Men det er faktisk en flot og fornuftig løsning, og da de står på ben, er risikoen for fugtskadet sokkel også væk.
Sæt et par sokkelskuffeelementer under. Så får du udnyttet pladsen til f.eks. vaskepulver og andet stads kvinder bruger i deres omgang med vasketøj

Med venlig hilsen
ktm

 

Mr Koluda: Du har ret, skabstellene var dyrere end jeg lige kunne huske

Skabsstel 2 stk a 315 kr
Ben 2 sæt a 80 kr
Dør: 2 x 30 kr
Hængsler 2 x 35 kr
Dørdæmpere: 2 stk 35 kr
Greb: Frit valg fra 15 kr for 2 stk.

I alt 970 kr.

Nå, jeg er nu stadig godt tilfreds, og konen er glad for skabspladsen

MVH Leo

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis