Funktionsbygtig hankat søges.



Mens jeg er på havet har fruen en hunkat i pleje. Den er kommet i løbetid, og det LARMER i hele huset. Hun jamrer! P-piller må man ikke give krapylet når først løbetiden er igang, så der er kun en måde at stoppe ballet på. En hankat. Det blev forsøgt i går, men det fremskaffede eksemplar kunne ikke ramme. Hun var ellers meget villig.

Så nu vil jeg hører, om der er en, der har en hankat, som kan klare denne lille sceance, så fruen kan få fred i huset.

Send en PM, gerne med telefonnummer, så aftale kan træffes.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da nemmere at lukke katten ud, så skal hun nok selv finde sig en passende partner.
@Håndværkeren:
Det duer vist ikke. Det er en gevaldig fin og dyr kat som bare vil rende væk. Den er kun i pleje -har været det i 14 dage, så den vil fare vild i lokaliteterne.
Det har været i tankerne at sætte hende i snor på græsplænen, men det vil nok ende med en gruppevoldtægt, så det vil min hustru ikke være med til.
Desværre er vores egen hankat kastreret, så han sidder bare og ser hjælpeløst på hendes hyleri.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Har du ikke spekuleret over, hvad resultatet kan blive af et sådant besøg?
Tror du ejeren bliver begejstret!

Med venlig hilsen
ktm

 

Internatterne er fyldt med katte der søger et nyt hjem. Nogen steder bliver sunde og raske katte ligefrem aflivet, fordi at de intet hjem kan få.

Overvej lige det en ekstra gang, inden du sætter en hankat på hende. Og få så overalt ejeren til at få den steriliseret hos dyrlægen...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ejeren er bortrejst i yderligere 3 uger og ER blevet adviseret om mulighederne. P-pillerne giver stor risiko for infektioner i livmoder mm, hvis de påbegyndes mens dyret er i løbetid. Vi gider ikke diskutere med ejeren om at steriliserer dyret. Fremtidig avl og så videre pladder. Næh, ejeren kan muntre sig med killingerne. Der skal nok være nogle familier i villakvarteret, der lige ønsker sig sådan en. Ellers skal jeg naturligvis nok forestå at aflivningen sker på en fuldt forsvarlig måde og indenfor dyreværnslovens rammer. Dette indestår jeg selvfølgelig for. 
Med al respekt for andres holdninger, så er jeg opvokset på landet og har ikke et dybt følelsesmæssigt forhold til kattekillinger etc. Ikke anderledes end at man afliver tyrekalve, endda med statstilskudskroner på. Handyrpræmilen.

En ting står dog helt fast. Det er sidste gang vi tilbyder at passe andres kat.

Skulle der ikke være en katteejer på Sydfyn, der kan onde sig kære hankat en lille påskeoplevelse? Et lille one-night-stand?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Ja det bliver så lige 5 uger ialt
Jeg har intet imod katte, min hund syntes de er kønnest når de bifinder sig i det træ hun har jaget dem op i.
Men der bør dog være grænser for gæstfriheden, og er ejeren af den opfattelse at den passer i lige tre uger mere. Kan han /hun ikke holde meget af sin kat. Så må det være på sin plads at påpege over for ejeren at: hent dit dyr eller det bliver aflivet på ejerens regning.
Der er kun en ting der kan formidle sagen, at ejeren ligger på hospitalet.
Ellers vil jeg mene at det er en grov udnyttelse af jeres venlighed.
Jeg kan betro dig, Håndværker, at fruen er gasblå i kraniet af irritation over den skide kat. Den hyler natten lang, hvilket også naboerne er utilfredse med. Det går ud over hendes skønhedssøvn, og ikke mindst hendes tålmodighed.
Uden for referat, og kun mellem os to, så havde jeg sat katten i snoren nede på plænen indtil en af kvarterets hankatte havde sørget for at gøre en ende på løbetiden.

Med hensyn til ejeren, så er det en god kollega og ven, som har taget fruem med på sejltur til Brasilien. Jeg overvejer om jeg skal putte kløpulver i hans underbukser og en svansk surströmning i hans hovedpude som tak for lån af katten.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.


Egen lykke er rigtig udmærket, men andres ulykke er bestemt ikke at foragte!!


Så kan hun lære det!

En ting er dog værre, og det er en skrupliderlig han-dobermann.
Jeg havde en gang en sådan ka'l, og han kunne på flere kilometers afstand mærke en tæve i løbetid. DET var ikke morsomt!
Jeg var mange gange ved at dræbe ham med de bare næver.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis