Kontakt i dørlås

Jeg har brug for en kontakt i min hoveddør låsekasse.
Findes det ???
Jeg skal tænde og slukke for en overvågnings system
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tænker du noget i retning af, at når låsepalen går ind i låsekassen tilsluttes alarmsystemet. Det vil ikke være holdbart, for så er det jo bare at brække døren op og stoppe noget ind i låsekassen.
Hey..

En lille hjælp ville være hvis du fortalte, hvor mange volt, der løber i det du vil afbryde?
Nedenstående nøgleafbrydere kan bruges, hvis det ikke er 230V, (bemærk 150V/3A)..

http://www.discoworld.dk/default.php?cPath=341_534_3169

Venlig hilsen
El-manden

Stor er den som ved, men større er den som ved, hvor han skal spørge.



Piet Hein
Du skal bruge en rigelkontakt det er den nemmeste og billigste løsning. Alternativt skal du havde en Låsekasse a la en 8788 med indbygget switch.

Jeg monterer masser af rigelkontakter i døre, hvor jeg forbinder dem til kundens alarmsystemer, således at systemet ved tilkobling kan kontrollere at alle døre er lukket OG låst!

Kan du ikke finde det du søger, er du velkommen til at ringe til mig på tirsdag og jeg kan hjælpe dig.
Du kan finde vores hovednummer på www.gla.dk spørg efter Kasper fra alarm afdelingen...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis