Hvordan skifter man fatning i denne lampe?

Hej allesammen
Er der nogen der ved hvordan man skifter fatning i denne lampe? (har vedhæftet nogle billeder)

Der sidder ingen skruer så jeg kan få fatningen ud af "metal-holderen" og der sker intet når jeg forsøger at skrue på de enkelte dele, de sidder bare fast..  Lampen er fra BoConcept hvis det hjælper noget.

mvh. Jannie 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sidder der en skrue oven på lampen der hvor ledningen går ind i det blanke stål? Det kan meget vel være ledningen der holder det hele på plads.

Elektronikteknikeren
I bunden af fatningen kan der sidde en lås, som gør at du ikke kan skrue gevindstykket løs. Den lås skal trykkes ned samtidig med at du drejer på gevindstykket i fatningen. Når det så er ude kan du skille resten ad. Hvad er forøvrigt galt med fatningen?

fase
Gregeren: nej der sidder desværre ikke nogen skrue... det er dét der er det mærkelige.

fabrin: hmm vil se om jeg finde den lås du snakker om, og se om jeg kan komme til at dreje på den, selvom den sidder så man ikke kan komme til den :-) Der er i øvrigt ikke noget galt med fatningen, har bare forkortet ledningen på et tidligere tidpunkt og lampen skal nu hænge et andet sted hvor den skal være længere, så vil bare skifte ledningen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis