Robotplæneklipper - har DU erfaringer?

Nu har jeg for alvor brug for jeres hjælp, solen skinner og tanken om at skulle slå græs en hel sommer gør mig bange. Sidste år var der meget snak om robotplæneklippere i medierne, men jeg synes de var dyre og var i tvivl om kvaliteten.

Efter at have snakket med et lokalt havecenter (som jeg ikke tror var 100% inde i emnet?), har jeg set en film og en anbefaling på nettet til roboteksperten (link: robotplæneklipper), som jeg slet ikke var klar over også havde græsrobotter. 

Er fint tilfreds med deres roomba støvsuger, så vil meget gerne høre om nogle herinde har prøvet en af deres klippere fra Robomow? For mig virker det til at være et meget stabilt mærke, og i en test på gear.dk vinder den også stort over en havetraktor, som måske heller ikke er så kvinde-venlig 

Jeg er meget tæt på at bestille fra dem, mangler bare det sidste skub i den rigtige retning fra en som kender mærket.
Nu har jeg for alvor brug for jeres hjælp, solen... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg overvejede også at købe en robotplæneklipper i foråret, men røg fra det igen. Der en gode side med fordele og ulemper her. Regner med at få overtalt konen til næste år
jeg kan så byde ind med min tidligere omtalte fjernstyrede version.
Den har nu kørt nogle ture med succes.
Dog har den ikke klippet endnu, grundet manglende "Dims"

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis