Facade isolering 10cm vindues kant ??

Overvejer og få monteret 30mm facadebatts med puds på huset. da vores facade er rigtig rigtig grim tusindvis af lapninger på gamle puds.  Mit problem er nu at huset er renoveret indvendig. så mulighede for at rykke vinduerne ud er ikke i interesse ( store vinduer store lysninger indvendig . Men det gør jeg får 9-10cm dybe vindues huller udvendigt.   Vil det ikke se ud af ....... til .  har ikke set det nogen steder før så kan ikke rigtigt forstille mig det.  Skal man leve med det eller skal man bare får pudset det og beholde vindues huller i 5 cm som nu
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg nu ikke vil se så tosset ud, hvis det jun er 9-10 cm.
mvh jens
Hvorfor skaller det af?

Tror det er billigere at fræse det gamle helt af, koste facaden med sjappet fliseklæber så nyt puds kan binde ordentligt og derefter nyt (net)puds på - ligeså snart du siger batts udvendig skal du til at lave kant-forstærkninger og de systemer + batts + murerløn plejer at koste kassen.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Det er ikke så meget for prisen har bare fået et super tilbud på 30 mm facade isolerings system af en der har købt alt for meget. hvar det jo attraktivt . men da jeg har fået renoveret huset indvendig og alle vindues karme har fået skåret sten plader så er jeg ikke meget for at skal ødelægge lysningen og få lavet nye stenplader . ved at rykke vinduerne ud. Men er bange for det kommer til at se helt åndsvagt ud når vinduerne sidder 10 cm inde i vindueshullerne også ved fremtidig salg, ( men måske vejer det op med det ekstra isolering. ) pudsen skaller fordi det ikke er så godt udført )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis