Slet AVG secure search?

Hej alle LDS'er
Jeg tror jeg har fået AVG secure search ind ved en driver opdatering,og kan ikke blive af med den.Jeg har slettet den i kontrolpanelet og ikke fundet den i Ccleaner,slettet den i søgefeltet over søgemaskiner øverst til højre i Mozilla firefox.Men lige meget hjælper det,den kommer op som min startside,hvad gør jeg?HJÆLP!!!!!
Mvh Lotte

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv:
Indtast i firefox adresse-bar
"about:config" og tryk Enter
2) Bekræft advarsel
3) finde keyword.url (du kan bruge filteret)
4) Ændre værdi af keyword.URL til http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=utf-8&q= eller bare nulstille den. Måske er det kun deaktiverer den, men jeg har ikke fundet det nogen steder siden.
Hej Sean
Tak for dit svar,jeg fandt AVG search i about:config og nulstillede den,genstartede computeren og AVG kom op igen som startside?????AVG tror åbenbart de kan overtage Google,nu de har lavet så meget ballade med folks privatliv.
Mvh.Lotte

 

ok, men det virkede for mig, men prøv dette:

Gå til about: config side som før.

Find rækken

browser.search.defaultenginename

Ændre det til

Google

Genstart din browser, forhåbentlig vil det virke
Hej igen
Jeg prøvede dit sidste forslag,men den stod allerede til Google?????
Men tak fordi du gad hjælpe

 

Hej Mickey
Tak for dit link.Jeg har brugt Politiken som startside i Mozilla Firefox,og det står der også i rubrikken,når jeg checker mine indstillinger.Der er bare den hage,at AVG secure search har overtaget styringen.Jeg har sendt en klage til AVG,men det eneste de foreslår er,at installere AVG antivirus,og så slette den i kontrolpanelet.Men prøv og gæt om jeg er vild med den løsning.
MVH .Lotte

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis