Fuldspartling i 2 etaper?

Hej LDS,

Nuværende situation:

Væg med glasvæv. Der hvor der har siddet rawl plugs og hvor vævet har været løst har jeg fjernet vævet (hobbykniv i cirkel rundt om) og pletspartlet op.

Det jeg skal have:
Fuldspartlet med sandspartel/sandplast, hvorefter der skal sættes filt op og males.


Det er åbenbart ret normalt at fuldspartle udenpå eksisterende væv - hvilket gør projektet noget lettere. Men mit spørgsmål er:

Da jeg skal have en elektriker på besøg til at ordne noget el, vil jeg høre om det er muligt at fuldspartle halvdelen af en væg? Og så lave den næste halvdel 2 dage senere (når elektrikeren er færdig, så jeg kan spartle over kablerne osv).

Dvs. en 4 meter lang væg. Jeg spartler de 2 meter mandag. Lader elektriker arbejde tirsdag hvor der ikke er spartlet. Jeg spartler de 2 sidste meter onsdag.

Muligt? Eller umuligt med overgangen?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, for det hele skal jo let slibes let efterfølgende, så er ikke noget problem.

Har selv lige spartles ca. 200m2, der sad væven dog ikke fast, så endte med at pille samtlige baner ned, for så at spartle det hele inden filt.
jeg vil fuldspartle hele væggen mandag, og igen onsdag, du skal regne med 2 gange spartel, når det er til filt.

Mvh

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også