Autoradio tilslutning


Hej, jeg har købt mig en Denver CAD-496 til min Citroen ZX.
Men jeg kan ikke finde ud af at sætte den til, så jeg håber på der er en der kan guide eller hjælpe mig med det.

Jeg har været i Thansen og spørge efter en form for omformer, men uden held.
Jeg har kigget på nettet efter hjælp og vejledning men også uden held.



Her er nogle billeder af de stik som er i bilen :


Og de skal omformess til :


Hjælp..
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kunne sådan et her mon ikke passe?
http://carsound.dk/produkt.asp?id=215&pk=715&produkt=ISO-%2F_Multistik_Citr%F6en%2FPeugeot

ellers kan jeg nok guide dig frem til t klippe klistre
Hej
Det hvide stik har  INTET  med radio tilslutning at gøre , men på det 3. billede kan man skimte nogle af de rigtige som er klippet af stikket ! sikkert højttalerene -  Har der ikke været radio i bilen mens du har haft den ??
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
bliver generalt allergisk når folk vil klippe i ledninger bare for og montere en radio i en bil, find dog de rigtige stik og få det lavet ordentligt, og jo det kan godt tage mere end 5 min og søge på tingene men umuligt er det ikke.
Der er 8 af de små grønne ledninger der bagved.
Og der er en blå og 2 gule som er tykkere..
Jeg har ikke forstand på det.
Det er ikke en hovsa løsning jeg søger. Det er en løsning som kan få det til at virke ordentligt..
Henrik@p -> Jeg har ikke oprettet denne tråd for at få dumme kommentarer. Jeg har oprettet den for at få hjælp.
Annonce
du har ISO stikket til at lodde på.
så det bare igang med at måle dig frem til konstand + tændings + og stel
højtalere er ldit svære, men det er nok de 8 tynde du har.

hvor er du fra? giver gerne en hånd
hvad mener du, siger du skal holde dig fra og klippe i ledningerne og finde det rigtige stik, hvis det er en dum kommentar så klip da endelig løs i bilens ledningsnet, men som du selv siger har du ikke så meget styr på det så held og lykke.

klippede selv i en toyotas ledninger til en radio og det gik galt

holder da gerne min min kæft
hvis man klipper i ledningerne og det går galt, har man simpelthen ikke haft styr på hva man lavede.
undskyld jeg siger det.

Jeg vil tillade mig at undtage nye biler med canbus
Jeg har haft en til at kigge lidt på det.. Og det viser sig at der er blevet klippet og klistret i det..
Så jeg får en professionel til at lave det om til standard iso :-)
Jeg vil ikke ha noget hovsa i min bil som kan forårsage alt muligt. Så jeg vurdere det er den bedste løsning.
Hej
Her er lidt hjælp, hvis du selv vil prøve !
de 2 plusser kan du finde med en simpel prøvelampe i forhold til stel - der er en med fast plus og en med plus når nøglen er til.
Der er så muligvis en til med plus når lyset er tændt på bilen.
De 2 eller 4 sæt højttalerledninger kan du finde (uden at ødelægge noget) med hjælp fra et alm. 1,5 V batteri med to stykker ledning på.
Du tilslutter en ledning til en af de ledninger du regner med er til Ht. og søger så på de andre indtil du hører det skratter lidt i en af højtt.
så har du fundet en og du kan høre hvilken det er - så fortsætter du på samme måde til du har fundet resten.
Hvis du går i gang så skriv igen - så skal jeg fortælle dig hvordan ledningerne skal forbindes i "ISO" stikkene.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis