Lav-selv møbel til 42" fladskærm

Hejsa

Jeg har fået en 42" fladskærm forærende :-) Kan dog ikke hænge det på væggen da det skal kunne drejes 180 grader om mod vores spisebord, så ungerne kan sidde og se TV til morgenmaden :-) Der findes forskellige billige møbler med hjul under som jeg godt kan bruge, men hvordan får jeg TV'et til at sidde fast på møblet? Der er ingen fod til TV'et og selvom der var, ville jeg ikke turde at lade så stor en skærm (122cm bred) stå u-fæstnet på møblet.

Nogen forslag? :-)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes ikke der er nogen fare for at min 42" panasonic skærm vælter. Den står på sin originale fod, som står på sådan en glasplade som kan drejes, så vi både kan se tvet fra spisebordet, og fra sofaen. Nu har vi dog heller ingen mindre børn, der løber rundt og leger. Men synes skærmen står rigtig godt fast Du kunne jo prøve at tage ned i en butik hvor de har en skærm magen til, og prøve og spørge om du ikke må rokke lidt i den, og se hvor godt den står fast.

Og synes du ikke om det, ja så må du jo fortsætte ved tegne brættet og lave noget selv, hvis ikke det kan købes færdigt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis