god maling til prisen?

skal male hele huset( 170m2 ) og kan hurtigt regne ud at der er mange penge at spare hvis man skal ud og købe 10stk 10liter spande, henholdsvis til 500kr eller 1000kr

Hvad kan i anbefale? Jeg har set en dyrup glas 10, 10liter i jem og fix til 500kr hvilket jeg syntes er rimeligt billigt.

Jeg kigger efter glas 10.
Kan i hjælpe mig her?
har også hørt noget om nogen som bringer maling ud til billige penge??

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Flugger reklamere forresten med en 10liter vægmaling til 400kr! nogen der har erfaring med den?

http://flugger.dk/Maling/Indendoers/Vaegmaling/Vaegmaling_mat_10_ltr(VMAT).aspx
Jeg har selv lige malet kærestens lejlighed, i forb. med flytning.
Der brugte jeg xl byg´s maling fra proffen, mener de havde 3 spande (10l) for 1000kr + moms
en kammerat der byggede hus i sommer, brugte også samme maling og var glad for den.

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hvis du er medlem af loplus.dk så kan du finde gode rabatter rundt omkring bla. ved beckers, pp mester maling og flugger

Jeg har før handlet her http://www.malerlager.dk/ det er ok maling til prisen
Har lige bestilt maling gennem en kammerat som er fra polen. Han siger kvaliteten er den samme som det du køber herhjemme. Men prisen er lidt anderledes. Jeg har bestilt det bedste kvalitet der fåes til godt 200,- pr 10L
ja se det var jo en helt anden snak, den mulighed gad jeg godt have (står og skal bruge 20-30l gori advance) :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Annonce
Kan varmt anbefale Jotun som jeg selv bruger til hele huset, køber der dog af en maler jeg kender.

Både den og Beckers har jeg haft gode erfaringer med, super god kvalitet også er det under ½ pris af fluggers.
problemet er at farvekoden jeg ar er en gori. og dem jeg ar snakket med kan ikke blande deres ud fra den

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også