sommerdæk

Hjælp!
 der findes en hav af sommerdæk, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hva, for nogle jeg skal købe, til min Toyota avensis 1,8
jeg har tænkt at købe i mellem prisklasse,
nogle ideer??????

    

 

Hjælp!  der findes en hav af sommerdæk, og jeg... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har besluttet mig for Continental premiumcontact 2, som er anbefalet både af Tænk, og FDM.

prisen svinger fra 440Kr.+montering (kampange tilbud hos dækskift.dk) til 1237Kr.hos billigalu.dk

så skal jeg bar finde en god og billig dækmontør her i nærheden, østjylland,

 

oops!!!!!!!

Den pris jeg oplyst for Continental eco contact 2,- 440Kr. pr. stk. (som de havde på deres store forsides reklame,
var for den allermindst udgave,
for min fælgler vil de koste de 1016 Kr. pr.stk.
Nu har jeg bestilt Vredstein sporttrac til 813Kr. fra dæk online.dk som ogsa er en test vinder og stærkt anbefalet
og har fundet en montør til 80Kr. stk.

 

dækonline.dk findes der mange gode tilbud
Jeg kan slet ikke forholde mig til de kritik punkter der kommer vedrørende Barum.
Jeg har selv kørt med Conti, Michelin og mine forrige var Pirelli. Lige ledes har jeg også et sæt Goodyear til at ligge - Jeg vil 100% fortrække Conti og Goodyear - men efter at have kørt rundt med mine Barum i et stykke tid nu - så vil jeg vælge dem frem for Michelin og Pirelli. Til 500kr pr. dæk leverer de langt mere end jeg havde regnet med.

Min kritik af 28 mar 2012 17:49 var nu nærmest ment lidt spøgefuldt, idet jeg jo netop påpeger at erfaringerne stammer fra 1967!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, endnu

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis