Spam fra Hannah10

GIV AGT!!
ACHTUNG!!
ATTENTION!!

Jeg har modtaget spamlignende mails fra en bruger kaldet Hannah10.
-Hun synes godt om mig, efter at have set min profil på LDS. Og vil derfor gerne have at jeg kontakter hende direkte på mail ( hannahkones10@ yahoo.com )

Bare for at informere jer andre. Det er MIG hun vil have...

Næstformanden

Ps. Der er gjort opmærksom på det til Fam. E.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
GIV AGT!! ACHTUNG!! ATTENTION!! Jeg har... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt ala det samme. I 1996 (mener jeg) var jeg medarbejder på FDF´s landslejr, og vi havde mange udenlandske gæster, bla, fra det afrikanske land, der havde været årets FDF-projekt. Og en dag sidder jeg og snakker løst og fast med et par af pigerne, de tager et foto og man udveklser adresser, som man nok aldrig kommer til at bruge. Men den ene af pigerne sidder med en notesbog.
Så 7 år senere, modtager jeg et pænt håndskrevet brev, vedlagt foto af os og med henvisninger til det, som vi har siddet og talt om. Og sluttelig et tilbud om, at hjælpe den ene af pigerne og hendes familie! Meget godt gået, især, da jeg i mellemtiden var flyttet og det var min nye adresse, som brevet var adresseret til.
Nå, men brevet kom i skraldespanden, og historien er formodelig slut der.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det var da lidt dumt gjort af dig, kunne du ikke undvære et par hundrede krone for at hjælpe de menesker. Det vi skriver om her er det der også kaldes Nigerea breve, hvor det gælder om at franarere mindre bemidlede deres penge.
Det har jo ofte vist sig at være Afrikanske mænd der sidder og laver den slags, de finder nogle billeder af kønne piger på nettet, bruger dem som lokkemad, tit uden personen der er afbilledet er klar over det. Det er rendyrket svindel !
7 år senere?? Jeg tror nu mere, at de samlede info ind, som kunne bruges til breve ala Hannahbrevet. Email var bare ikke udbredt i 96. Og på en landslejr er over 10.000 potentiale ofre. Men det får vi aldrig opklaret. ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis