Hvilket sæt vaskemaskine og tørretumbler skal man gå efter

Jeg skal bruge en vaskemaskine og en tørretumbler, gerne samme mærke så det ser pænt ud sammen

pris omkring 8000.- leveret og monteret.

hvad kan anbefales
har selv set lidt på dette
vaske maskine 
Gorenje WA 51412 
www.skousen.dk/hvidevarer/va...-wa-51412/ 
eller
www.skousen.dk/hvidevarer/vaskemask...m14e163dn/ 



tørretumbler 
www.skousen.dk/hvidevarer/toerretum...je-d50310/ 
 eller
http://www.skousen.dk/hvidevarer/to...t46e364dn/ 

kan jeg finde bedre til prisen ?
hvis ja hvad.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg ville nok vælge et andet mærke som feks lg som er et af de bedste og mest holdbare mærker efter min mening.Det burde osse kunne findes til den pris skriver ham som rep hvidevare til hver dag

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
trode eller simens var super duper
det er osse et fint mærke men lg er nok det vi rep mindst på ellers kunne et andet bud måske være noget samsung de laver osse nogle gode maskiner

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Du skal købe Miele. Det kan godt være, at det er et dyrt mærke, men til gengæld holder det også længere. Køb billigt = køb dyrt, det er i al fald min erfaring. Vi har haft vores maskiner i mere end 10 år, og de holder i mindst 10 år til.
Miele er over hvad jeg vil give jer er enlig så har ikke en kone der vasker bøjle bher i den LOL
lg laver osse tørretumbler

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
mener at elgiganten har dem

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Bare hold dig fra AEG.

Jeg taler af meget dårlig erfaring, af to maskiner der kun blev lidt over tre år gamle. Fra nu af køber jeg kun Bosch Siemens..

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis