Hvilket sæt vaskemaskine og tørretumbler skal man gå efter

Jeg skal bruge en vaskemaskine og en tørretumbler, gerne samme mærke så det ser pænt ud sammen

pris omkring 8000.- leveret og monteret.

hvad kan anbefales
har selv set lidt på dette
vaske maskine 
Gorenje WA 51412 
www.skousen.dk/hvidevarer/va...-wa-51412/ 
eller
www.skousen.dk/hvidevarer/vaskemask...m14e163dn/ 



tørretumbler 
www.skousen.dk/hvidevarer/toerretum...je-d50310/ 
 eller
http://www.skousen.dk/hvidevarer/to...t46e364dn/ 

kan jeg finde bedre til prisen ?
hvis ja hvad.
Jeg skal bruge en vaskemaskine og en tørretumbler... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kender godt vaskemaskinen min erfaring med den er at det er en rimelig god og holdbar maskine uden de store problemer
tørretumbler kender jeg ikke så meget til men tror ikke der er de store problemer med den

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Jeg købte denne for tre måneder siden http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/WAS32464SN/bosch-vaskemaskine-was32464sn da vores tre år gamle AEG røg sig en tur...

Den nye maskine her fungerer upåklageligt. Den leverer rigtig gode vaskeresultater og så er den pokkers lydløs... Jeg render ind imellem ud i bryggerset for at kontrollere om jeg nu også fik trykket på start knappen....

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Gorenje er super kvalitet. Mener at de giver 3 års garanti på vaskemaskine. Har haft min i snart 10 uden en eneste problem. Kostede også 6000 kr. den gang. Kan anbefales. Har også komfur fra gorenje. Deres varmluftovne er supergode.
Godtnok2012

det var heller ikke ment som kritik bare at de ligger over mit buget, som skrevet er jeg enlig så maskinen skal jo ikke køre 24 timer i døgnet.
følger lige med her
ingen der har en ide om det tilbud med de 2 samsung er godt nok.
køb dem det er fine maskiner som jeg osse skrev længere oppe

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
ville du tage de samsung eller dette set aeg til samme pris
AEG L60460FL
AEG T65270AC
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis