Puch Maxi - skal bruge choker for at holde farten?

Hej alle.

Sådan så scenariet ud for min Puch Maxi ud for indtil få dage siden:



Hej.

Jeg har en Puch Maxi K, som kører fint, men jeg har det problem at jeg skal lige skal bruge chokeren lidt når jeg kører, ellers dør den ud.

Har hørt at det kan være noget med tomgangsskruen og luftskruen som der skal justeres på den ene eller anden måde.


Har her et billede hvor man kan se tomgangsskruen og luftskruen (set fra venstre?).


Billede

Hvis jeg har ret i ovenstående med, at de skal skrues på, hvilke(n) skal skrues på og hvor meget?

Hvis dette ikke er tilfældet, hvad skal jeg så gøre?

På forhånd tak.





Nu ser det dog anderledes ud. Jeg prøvede sammen med en ven at rense kaburatoren og stille strålespidsen op på "2. hak"/"niveau 2"..

Dette har dog ikke gjort det bedre. Nu kan den kun starte ved at man holder chokeren inde alene og kan kun holde nogenlunde gas ved at holde chokeren inde alene, og hvis man begynder at give gas med gashåndtaget begynder den at dø ud..

Ved virkelig ikke hvad jeg kan gøre ved det her, vi prøvede i øvrigt også at skifte tændrør, det virkede dog heller ikke.

Håber i kan hjælpe.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stil du hellere nålen tilbage til den oprindelige position, skru dysen helt ind og halvanden omgang ud. Tomgangs skruen må du sjusse dig til. Rens så dit luftfilter det er nok der problemet ligger !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis