Erfaring med Bosch søjleboremaskine PBD 40

Hej

Nogen der har praktisk erfaring med denne maskine, ser vældig smart ud men virker den også i praksis ?

Plusser og minusser ?


http://www.bosch-do-it.dk/gor-det-s...ndex.shtml


M.v.h.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah   laser lyset er jo nok det rene blær men det er rart at der er lys på emnet. Den er super til dybdeboring hvor du kan se hvor dybt du bore på mm. Håndhjulet skal man lige vænne sig til når man tidligere bare har brugt en almindelig søjlebore maskine. At kunne stille hastigheden er et stort plus, når jeg tænker på at jeg tidligere skulle stoppe min maskine og op og flytte remmen til andre skiver, her kan du gøre det medens maskinen kører.
Så jeg vil da godt anbefale den
Hej

Det med lyset kan man jo kun være enig med dig i - jeg tænkte nu også mere på, om den var stabil og uden slør / vibrationer etc. og om motoren holder omdrejningerne indenfor rimeligheden grænser ?

M.v.h.
Ja motoren er rigtig god, den ændre selv hvis den bliver hårdt belastet så den ikke taber hastigheden. Jeg syntes at selve konstruktionen er lavet solidt, men som det gælder for alt værktøj, Bliver det knoklet holdet det ikke længe !
PBD 40 blev testet i det tyske blad "Schiffsmodell" nr. 2/2012 og fik karakteren "meget anbefalelsesværdig" og i en helt anden liga end de sædvanlige byggemarkeds-boremaskiner.
Billig er den nu ikke...

MvH,

Bent.
Jo men mon ikke pris og kvalitet hænger sammen her også, jeg har givet 2000,00 kr.
Hej

Det lyder hele vejen igennem super - skal lige have ryddet en plads til dyret så.....

M.v.h.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis