Justering af Yamaha 30 HK Auto lube

Hej, nå, nu prøver vi lige at spørge herinde. Jeg har en Yamaha 30 HK påhængsmotor med auto lube. Den er for to år siden blevet total renoveret efter den har været forsøgt stjålen fra min båd, men de blev forstyret og smed/tabte motoren i vandet. Nu har den stået stille i vinter, og i går ville jeg starte den op, og efter 7 træk i snoren, sprang den i gang, men den gik ikke særligt jævnt, og ville ikke rigtig tage gassen. Jeg har skiftet alle tre tændrør, benzinfilet og gearolie og frisk benzin i tanken. tror simpelhen den trænger til at blive "nusset" om men en lille justerskruetrækker, men jeg aner ikke hvor og hvad det skal skrues på, såå her kommer i ind i billedet. Gir gerne en kop kaffe hvis der er nogen i Viborg området. hæ hæ

KT
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du ikke "bare" at karburatorerne er stoppede? - min nabo har en 40 hk Mariner der efter to år på en palle i et lager lavede samme nummer, den var fuld af snulder i dyserne, efter en rengøring af disse kører den igen som en drøm, endda uden justering af noget som helst, for indstillingerne ændrer sig ikke af at ligge på lager.

Hilsen Morten.

Har altid sagt at med kvinder og brugte biler kan man kun få bøvl, så købte jeg et 60 år gammelt skiv...

Keep it simple - keep it working...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis