Led spots til udendørs,hvad skal man gå efter

Jeg skal til at montere  led spots i mit udhæng til mit skur,udhænget er lukket
Hvilken model skal man vælge og skal det være med trafo eller til 220 volt,jeg skal montere 3 stk
Jeg vil have en ordentlig kvalitet og budget til indkøb af spots ligger på maks 2000 kr dette burde være rigeligt..
Har dog lidt svært ved at se fordele og ulemper i 12/220volt?..

Mvh Alex

Mvh Alex

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Alex

Hvis du monterer GU10 230V spots slipper du for en transformator, så det vil jeg klart anefale dig.
Et lille tip hvis den er af børstet stål, er at gnide lidt olie på den, så er den pæn i mange år.

 http://www.lightnmore.dk

Led belysning til erhverv og private

 

Hej Alex

Du kan sagtens find nogle udendørs spot til det budget som du har der, du kan sikkert også gøre det for det halve.

Med hensyn til om du skal vælge 12v spot eller 230v indbygningsspot , der er efter min mening og erfaring at du sikkert vil få mest ud af at vælge en 230v indbygningsspot med Gu10 fatning fordi du med den fatningstype kan vælge i mellem flere forskellige pære du kan bruge en alm. spot pære , lavenergi pære og en LED-pære,
der findes mange forskellige led-pære og det gælder om at find den pære der giver det led lys som du har behov for.

Ved en 12v spot er der andre fordele og ulemper et af dem er at du har en transformer og der med et led ekstra hvor i der kan opstå fejl, det er normalt ikke et problem men udvendigt ville jeg vælge en uden transformer.

God fornøjelse med dit udvendig lys.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
Når man sammenligner 230v og 12v generelt, så er forskellen vel

- 230v kræver ingen transformer, 12v gør
- 12v pæren fylder generelt lidt mindre
- Får du det leveret i sæt, må du selv lave din 12v installation

Nu forstår jeg ikke 100% din "udhænget er lukket", men skal de hænge "udendørs" så husk at få nogen med en ordentlig IP værdi så de kan holde til det vilde vejr i Danmark

Mvh Martin, ejer af Candela Aps der sælger LED belysning
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis