Miele opvaskemaskine blinker tilløb/afløb efter at have været skilt ad

Jeg har skruet frontpanelet af min Miele G 651 opvaskemaskine i det ærinde at få renset det såkaldte "ventilationsgitter til tørring", fordi den "spruttede", når den forsøgte at komme af med damp. Ellers fungerede opvaskemaskinen som den skulle.

Da jeg pillede fronten af var der en masse ledninger og ikke så mange komponenter at rense, så jeg skruede fronten på igen. Jeg troede, at det gik godt, MEN når jeg starter opvaskemaskinen nu begynder "Tilløb/afløb" at blinke efter et stykke tid.

Jeg har en god fornemmelse af, at der ikke er sket noget med hverken tilløb eller afløb under min af-/påmontering af front. Jeg har bare for en sikkerheds skyld renset afløbskomponenter som beskrevet i brugsanvisningen. Jeg har ikke renset tilløbet (fordi det var afsindig stramt).

Kan det være sådan, at maskinen "ved", at jeg har haft den åbnet og at der findes en eller anden kombination af taster, der kan bede den nulstille og fortsætte? Eller er der nogen herinde, der har andre gode ideer? De vil være værdsat. 

På forhånd tak
Julie

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis