Crawford problem

Hej.
Motoren på min elektriske Crawford port ( Crawford 175 s ) kører fint når porten skal lukkes, men nær den skal op klikker den bare. Dette sker selvom jeg har rykket i snoren så den ikke skal trække porten. Hvad kan problemet være ?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ring til Crawford på mandag....

Det er umuligt for os at sige noget om.
Skrevet af Koludabyg på 18 mar 2012 00:05
Ring til Crawford på mandag....

Det er umuligt for os at sige noget om.
Ja det er selvfølgelig en mulighed , men hvis der var en med den nødvendige indsigt som kunne sige at det f.eks. er printet der skal skiftes etc ville det jo være dejligt.
Jeg har selv oplevet det en enkelt gang før med en af vores porte, slukkede for strømmen et par minutter, også kørte porten igen.
Min forrige portåbner gjorde det samme. Det viste sig at tænderne på et plastictandhjul var slidt væk, så den stod bare og lavede "hjulspin". Den portåbner var med kæde, den nye valgte jeg med tandrem i stedet for. Der er ikke så meget slør som med en kæde, så slitagen skulle være mindre.
Begge var/er af mærket Chamberlain (den sidste købt i Tyskland på tilbud, ½ pris ift Danmark).
Hej Hans
Jeg har det samme problem i vores nye hus, porten har det med at gå i baglås ved at klikke som du beskriver.
Har indtil videre løst problemet ved at slukke og tænde, men det holder ikke i længden.
Har du fået løst problemet, er meget spændt på dit svar??
Hej Thomas.

Problemet er endnu ikke løst ,da jeg flyttede til Indonesien kort efter mit indlæg og da det fortrinsvis var mig der brugte garagen til min motorcykel er der ikke sket mere. 

Jeg vil gerne høre nyt hvis du finder en løsning, da jeg på et tidspunkt flytter tilbage.

MVH
Hans
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis