netadgang via kabel ( LAN)

Hej.
Håber I kan hjælpe mig. Jeg bruger sædvanligvis trådløst netværk, og det fungerer godt. Men jeg har nu købt en ny bærbar og indtil jeg får hjælp til at få den koblet på det trådløse netværk, vil jeg tilslutte den med kabel. Jeg har prøve at putte kablet i den lille hvide boks (jeg ved ikke hvad den hedder) fra TDC og jeg  prøvet at putte det i alle mulige muligheder på den trådløse router, som er en Linksys. Men jeg kan ikke komme på nettet, og jeg har på pc'en sat LAN til on og wireless til off.
Hvor skal kablet tilsluttes for at jeg kan komme på nettet?
Hilsen
Molash
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er der ikke nogle stik på din trådløserouter, hvor du kan sætte et kabel på.
Ellers tag ledningen, med indgangssignalet der går ind i den trådløse router, og brug den.
(tag kablet ud af den trådløse routeren, og sæt i pc'en)

mvh jens

Hej.
Tak for hjælpen. Jeg kan nu komme på nettet.
mvh Molash
Hej
Hvis din nye computer kører Windows 7 og du ellers kender "nøglen" til dit trådløse netværk burde du selv kunne tilslutte dig - søg efter trådløse netværk og klik på det du ved er dit så hjælper pc en dig med resten blot følg vejledningerne på pc.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Polobjørn.
Tak for dit indlæg.
Mit problem var, at min nye computer ikke kunne oprette forbindelse. Der var gået kuk i nogle koder på et tidspunkt hvor jeg skiftede router. Det hele er blevet ordnet nu med hjælp af kompetente folk - men det tog dem 1½ time - og jeg ville aldrig selv have kunnet finde ud af det.Men ellers tak for dit input.
Hilsen
Molash
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis