Ingen der vil sælge mig solceller til en fornuftig pris..

Hejsa Alle

Jeg har kontaktet flere forhandlere af solceller, og grundet velstand svarer de enten ikke, eller også er de arrogante når man spørger ind til deres paneler og sammenligner pris og kvalitet.

Jeg skal kun bruge solcelle paneler, 30 stk 195wp, og vil MAX gi 1500,- pr stk!
Er der en der kan referere mig til en forhandler som faktisk svarer på mails? Udlandet er også helt ok.

Frustrerende, når man bare gerne vil igang..



Mvh

Morten

Hejsa Alle Jeg har kontaktet flere... Vis hele indlægget
47 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hold da op en doven elektrikker du har Listen ligger offentligt på nettet her: http://www.energinet.dk/SiteCollectionDocuments/Danske%20dokumenter/El/Positivliste_over_godkendte_vekselrettere_for_brug_til_solcelleanlæg_i_Danmark.pdf

Så det er da bare en dårlig undskyldning, og jeg har allerede en elektrikker med på sidelinen

Mvh

Morten

Skrevet af Juel på 15 mar 2012 15:48
Hold da op en doven elektrikker du har Listen ligger offentligt på nettet her: http://www.energinet.dk/SiteCollectionDocuments/Danske%20dokumenter/El/Positivliste_over_godkendte_vekselrettere_for_brug_til_solcelleanlæg_i_Danmark.pdf

Så det er da bare en dårlig undskyldning, og jeg har allerede en elektrikker med på sidelinen
  Ja, sådan skal det være..  
Jeg fatter nu heller ikke min trikker. Det var blot, hvis det var den gængse holdning, så var det jo træls at få købt en hel masse ind. Men, hvad type solcellepaneler man vælger, det kan sådan en elektrikker jo være ligeglad med.  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Du skal ihvertefald ikke betale manden inden du har varen.. Så er det sagt...Og for alt i verden. Køb ikke din inverter hos ham. Her tænkers der på garantien..
 Du kan læse lidt om mit anlæg, her i min tråd, på stokerproforum. 

http://www.stokerpro.dk/viewtopic.php?f=189&t=13089 

  Der er også andre der byder sig ind med deres anlæg. Fint med mig.
 Mit anlæg har fra d. 31/1 2012 og til i dag, produceret 720 kw strøm. Det kan man så gange med 2 kr.= 1440 i sparet el..
 Min pointe er naturligvis.. Dem der lurepasser på at finde det billigste. Hold øje med elmåleren i mens.  Det kan godt være der kan spares noget på anlægget. Men, hvornår får man det så sat i gang og hvad med kvaliteten og garantierne..Elmåleren kører jo stadig den gale vej.  Det skal man altså lige tænke lidt over. Der er jo sat en masse el. kr. til imens ,
 
Tak for indlæggende, havde ikke set det på stokerpro, er ellers der ofte.. Jeg tror bare jeg henter paneler i tyskland, så kan man jo også få lidt drikkelse med uden vanvids afgifter Min måler løber ikke så hurtigt pt, så jeg lurerpasser gerne lidt, pengene fordamper jo heller ikke

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvor i tyskland køber du dem fra? Kunne være intressant at sætte sådan et anlæg op
Jeg er også nysgerrig
Jeg har købt selve panelerne her:
http://www.photon-solar.de/

De kommer hjem sidst i April

Inverter og andet bliver købt et andet sted.. Men pr 1/4 stiger de tyske priser grundet noget afgift, så i skal være friske ved havelågen

Mvh

Morten

Ellers tak, de fleste af deres moduler er jo med Leistungstoleranz: +/- 3%

Det var ellers billigt
Mystisk, de tilbyder Leistungsstärken 230, 235, 240W (nur Plus Toleranz) men i databladet for samme panel står der +/- 3%. Det må være sorteringen der er anderledes...
Der er yderligere 27 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også