Ingen der vil sælge mig solceller til en fornuftig pris..

Hejsa Alle

Jeg har kontaktet flere forhandlere af solceller, og grundet velstand svarer de enten ikke, eller også er de arrogante når man spørger ind til deres paneler og sammenligner pris og kvalitet.

Jeg skal kun bruge solcelle paneler, 30 stk 195wp, og vil MAX gi 1500,- pr stk!
Er der en der kan referere mig til en forhandler som faktisk svarer på mails? Udlandet er også helt ok.

Frustrerende, når man bare gerne vil igang..



Mvh

Morten

47 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det engang sådan at: "den der har grisen også bestemmer prisen "

Især hvis du kommer frembrusende med, at du kun vil give et bestemt beløb kan du være sikker på at du får fingeren. Ved almindelig forhandling kan du måske opnå 10%  men det skal du så også være svine heldig for at få. Du skal tænke på at markedet inden for det felt er ret nyt, og at sælgerne derfor ikke tør sætte prisen meget højt, ofte sælges til priser hvor anvangen er meget lav.
Men du kan jo prøve www.kerrychip.dk
Den attityde går jeg bestemt heller ikke til forhandlerne med, men det er min egen prisgrænse

Og vi er enige med grisen, men jeg ved også hvad de koter nede syd fra, og tingene skal i min verden hænge sammen

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af Juel på 14 mar 2012 09:22
Den attityde går jeg bestemt heller ikke til forhandlerne med, men det er min egen prisgrænse

Og vi er enige med grisen, men jeg ved også hvad de koter nede syd fra, og tingene skal i min verden hænge sammen

Jamen du kan da bare skrive til dem at du gerne vil undvære garantien, så hjælper det sikkert lidt på prisen.

Hvis du er helt ukritisk kunne du også købe dem på eBay.
Hvis de er så billige nede syd fra, hvorfor køber du så ikke der nede ?????????
I er fulde af gode ideer hva'
Jeg tror jeg har fundet en leverandør nu

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Skrevet af Juel på 14 mar 2012 11:29
Jeg tror jeg har fundet en leverandør nu

Del ud, ingen grund til at holde på hemmeligheder...

Mvh Frank

Præcis - del viden.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Det er også der jeg vil købe, der er en del penge at spare ved at sammensætte anlægget selv

Mvh

Morten

 Ja,, Det lyder da billigt og det er også pænt, det der står om dem. Så langt så godt..

 Men, når man nu vil indkøbe stumperne selv. så er det nok en god ide at finde en el-installatør og sikre sig han nu også vil sætte det sammen..Han hæfter jo for det..
 Jeg taler lidt af erfaring.
 da, jeg købte mit anlæg ville jeg have den lokale elektrikker til at tilslutte anlægget. Han sagde ikke nej.. men, han skulle bruge så meget tid på at undersøge om nu også inverter var godkendt at det faktisk ville blive for dyrt at benytte ham... så, sagde han, du må hellere få firmaet du har købt anlægget hos til at stå for tilslutningen.
 Så, inden du køber noget, så tal med en aut.elektrikker om det, så du er sikker på at have en der kan tilslutte og skrive under..  Det kan da godt være det blot er min elektrikker der er sådan.
 Nævner det blot..
Der er yderligere 37 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også