Stannah 400 stolelift - hjælp.....

Hej. Gad vide, om jeg har valgt det rette forum.....nå, men jeg har købt en brugt Stannah 400 stolelift. Så nu har jeg nogel kasser med dele ude i laden og aner ikke, hvordan jeg skal få den sat op. Jeg regnede med, at det kunne jeg få en montør fra firmaet, der sælger dem, til at gøre, men de monterer kun en brugt lift hvis de selv har afmonteret den. Så hvis nogen i Nordjylland ved, hvordan man gør, så køber jeg meget gerne assistance......jeg håber virkelig, at nogen reagerer, for jeg har brug for at få den sat op. Venlig hilsen, Sussi.

Sussi.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sk.

Foraet er vist ok, kan godt blive lidt i tvivl om hvor tingene hører hjemme.

Da ingen andre har reageret vil jeg gerne hjælpe hvis jeg kan?

Et lille ? til dig hvad med at kontakte kommunens hjælpemiddel central, har du tænkt på det? Måske der er hjælp at hente af den vej, bare en tanke.

Har ingen forudsætninger for at montere en sådan stol, men hvis du har et digital fotografi apparat og tager nogle fotos af dine dele, det skal nok især være de stykke som skal monteres på trinene.

Jeg ledte lidt på nettet og fandt ud af at der ikke var en egentlig montage-vejledning, men at stole-liften skal monteres på trinene.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Du må undskylde, at jeg først ser dit svar nu. Vi har været pā hospitalet igen. Har du en email adresse, jeg må skrive til dig på? Venlig hilsen, Sussi.

Sussi.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis