Defekt bøsning

Hejsa

Jeg fik vinterdæk samt skiftet bremser på min Skoda Fabia fra 2008 midt januar i år. 

Jeg har så lige været til syn med min bil og den gik ikke igennem da den ene bøsning foran var defekt og den anden godt på vej. 

Er der nogen herinde som ved, når en mekaniker skifter dæk samt bremser på ens bil, ville man som mekaniker så automatisk opdage at forbøsningerne var slidt ned og på vej til at være defekte?

Håber der en nogen som kan hjælpe en som ikke ved noget om biler...

Hilsner Maggi
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Maggi , Hvis du sender den ind for at få skiftet bremser, så kan du jo ikke forvente han vil bruge sin tid på at undersøge hele bilen for ting du måske skal have lavet..

Men er sikker på en hver mekaniker med repsekt for sig selv, ville oplyse dig om du måske skulle have skiftet bøsningerne, hvis han havde lagt mærke til det eller set det..

Men det er jo heller ikke værre end bare at få lavet de bøsninger og så betale de 170kr som omsyn koster.

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

hvis du beder dem gennemgå din bil før den skal til syn kan du forvente at de opdager en bøsning er i udu.

men for og få lavet bremser tjekker de ikke sådan noget, din synsmand har sikker haft et rør eller koben ind og vippe lidt før han har opdaget af bøsningen er i stykker.
så ned til mekanikeren igen og få skiftet den og tilbage til syn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis