hjælp til billige træpiller søges

hej jeg har gået over overvejet og købe min træpiller direkte fra sverige da de er op til 500 kr billiger pr. palle men er der nogen der kan henvise min til en kontakt eller hjemme side hvor man kan købe billige træpiller hjem fra sverige eller gerne danmark men skal være billige og ok kvalitet

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hej jeg har gået over overvejet og købe min... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Synes også det er snyd med de jyder der, de har i forvejen de billigste huse,(og deraf de laveste husskatter) laveste elpriser, de rige sjællandske kommuner sender mia af kr af sted via udligningsordningen, så i ikke selv behøver betale for jeres velfærd, i har masser af plads på motorvejene og i har nemt ved at komme til tyskland hvor efterhånden alt er billigere end i Danmark, mange ting 50% eller mere billigere.

Jyder har det altså godt!!!
Sidst jeg købte piller, handlede jeg ved lavepriser.dk og leveret endte prisen på ca.1550 kr pr palle. Jeg købte de transportskadede piller, som intet fejler.....har endnu ikke stødt på nogen poser der har været hul på....
ktm og pizzabager! Nu er alting jo ikke lyserødt, her i hovedlandet. F.eks. skræller vi selv vore kartofler, vi steger eller koger vores fisk, før vi spiser dem (vi har set, hvor de kommer fra), selvom motorvejene er fremkommelige, kører vi ikke hurtigt - vi skal jo ha traileren med hele vejen op fra Tyskland med 3x30 flaskeøl for 130,-, vi bøvler også forfærdeligt med det der københavner fænomen - moms - det er nu ikke slået ordentligt igennem herovre, blir nok aldrig helt populært. Vi har også satans langt til det kongelige teater, tivoli, arken, den lille havfrue og øresundsbroen. Næhhh - vi jyder har det skam også svært.
Det kan faktisk lade sig gøre at transportere piller via rødby

 

Skrevet af uldal på 13 mar 2012 16:03
ktm og pizzabager! Nu er alting jo ikke lyserødt, her i hovedlandet. F.eks. skræller vi selv vore kartofler, vi steger eller koger vores fisk, før vi spiser dem (vi har set, hvor de kommer fra), selvom motorvejene er fremkommelige, kører vi ikke hurtigt - vi skal jo ha traileren med hele vejen op fra Tyskland med 3x30 flaskeøl for 130,-, vi bøvler også forfærdeligt med det der københavner fænomen - moms - det er nu ikke slået ordentligt igennem herovre, blir nok aldrig helt populært. Vi har også satans langt til det kongelige teater, tivoli, arken, den lille havfrue og øresundsbroen. Næhhh - vi jyder har det skam også svært.
Det kan faktisk lade sig gøre at transportere piller via rødby

Tjae, vi har jo dårligt råd til at købe kartofler, og da slet ikke når de nye kommer. Dem må vi til Sverige og over den dyre bro, for at hente til overkommelige penge.
Fisk kan vi kun få som rådne, idet alle fisk skal over den dyre bro 2 gange, frem og tilbage, for at komme på fiskeauktion ude ved Vesterhavet.
Vi kører ej heller hurtigt på motorvejene, ca. 10 km/t, fordi der skulle laves så mange motorveje i Vendsyssel, så man kunne finde steder med absolut ro og fred, som Niels Hausgaard udtrykker sig.
Grænsehandel er noget vi her på Djævleøen hører og drømmer om!
Moms kan vi hurtigt blive enige om, er noget værre køwenhawneri!!
Du må hjertens gerne overtage mine evt. pladser i de nævnte kulturelle institutioner, idet jeg ALDRIG bruger dem! Jeg bor nemlig i DK's allerdyreste kommune, skattemæssigt.

Mener du at Scanlines er konkurrencedygtige på transportområdet???
Næh, do, I har det som blommen i et æg!!



Med venlig hilsen
ktm

 

Ktm: pak du hellere tasken, så du kan komme herover.....der er også plads til dig men forvent ikke at undgå moms førend din familie er ude i 4 generationhehe
Annonce
Hvis jeg kunne sælge/bytte til nogenlunde anstændig pris, ville der ikke være langt fra tanke til handling, så folkepensionen kunne række dobbelt så langt!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Ktm, en ide dukker op i min formørkede hjerne. Du ku sælge landroveren til høfte 7 i hirtshals havn. Den trænger til rep.

 

Tror du, der er penge i lortet?

Med venlig hilsen
ktm

 

Dk's eneståe høfte med indbygget hyttefad .... Hvad tror du??

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis