rep: ponton til en Zodiac MK1 m/alubund Galbatorix 2 9500 09-03-2012 09:47 Hej er der nogel der har ideer til hvordan man tætter, en ponton (den venstre store) når den slipper luft langs den øverste syning? Hvordan bør man gribe dette an? hvilke vulklim bør man bruge osv.? Med Vennlig hilsen :- Galbatorix 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
grandoldman 5248 5700 09-03-2012 21:24 Jeg har været på en workshop hos HF marine i Svendborg.. de havde limet gummi samme til at holde løftestropper på en gummibåd. De forhandler west-system og hvis du ringer til dem har det helt sikker noget du kan lime med.. Jeg er rimelig sikker på det er G/flex som er en epoxy der blandes ½+½ og hærder ved over 15 grader. Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
hasseltoft 266 11-03-2012 19:20 Da jeg skulle lime min gamle zodiac, tog jeg ind til forhandleren og fik en tube vulkaniserende lim.(et komponent) Lægges på begge angrebsflader, tørre i 15 -20 min, et lag mere, 5 lag i alt og så tryk sammen. Husk gummibåde er lavet af forskellige materialer, så sørg for at få det der passer til din. Venlig hilsen Jesper Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her