Slibebånd

Har prøvet at finde noget slibebånd til min båndsliber, men er godt nok overrasket over prisen.

ca 50 kr stk for et bånd i str: 110*620 mm, er det ikke meget dýrt eller er det bare min der syntes det.

Kende i nogen steder hvor de er billigere, lige den størrelse har de ikke så mange steder, ja jeg har kun kunne finde dem hos Carl Ras....

Venlig hilsen

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder da meget almindeligt, det er dyrt med de bånd så det gælder om at passe på dem. Ved du at du kan få en form for "viskelæder" til dine slibebånd, som renser dem for fastsiddende slibestøv.
Tja, det kan da være det bare er mig, så må jeg jo til foret.

Viskelæder.....kan du komme nærmere på navnet, for det hedder det vel ikke

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Jeg ved ikke hvad det hedder, men for år tilbage hvor jeg i et par år var ansat som Pedel, havde de i snedkeri afd. sådan en form for gummiklods som man holdt mod slibebåndet så det fjernede fastsiddende skidt. Det forlængede båndets levetid.
Jeg bruger sådan et stykke af det hårdt sammen limede skumgummi stumper som der bruges i nogle sæder til tratorer o.l. Jeg ved at min Bror der er Skomager, bruger et stykke Rågummi til samme formål.
Jeg har købt slibebånd hos WWW.slivern.dk
de har stort udvalg

<p>&#160;</p> <p><strong><em>&#160;&#160;&#160; KH</em></strong></p>
Tak for linket JOY, de havde lige den Rågummiklods til at fjerne skidt fra slibe bånd. Så nu har jeg købt en
Jamen jeg vil da også godt takke alle, jeg fandt tilfældigvis nogle bånd igår, godt nok 105x620, men de 5mm
betyder nok ikke så meget. 25,- stk. hos Johannes Fog som normalt ikke ligger blandt de billige.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis